Sziiasztok!
A tegnapi cikkhez kapcsolódóan az egészséges életmód egy másik oldalára szeretnénk kitérni, ami a rendszeres testmozgás.🚴🏿‍♂Most, hogy még azt a minimális mozgást sem gyakorolhatjuk, amit a sulis tesiórák vagy a lépcsőkön való mászkálás biztosított, különösen fontos, hogy ne maradjunk a kanapén vagy az ágyban ragadva. Mondanom sem kell, hogy az nem lehet kifogás, hogy a négy fal közé vagyunk zárva, hiszen rengeteg módon csempészhetjük a sportot a mindennapokba:
1. Reggel közvetlenül ébredés után jót fog tenni egy kis nyújtás, amit akár pizsiben is elvégezhetsz.🧘🏿‍♀
2. Tanulás közben sem árt néha hosszabb szüneteket tartani, amikor az agyad pihenhet, ezek a hosszabb szünetek pedig tökéletesek egy 10-15 perces gyakorlatsor elvégzésére.🏋🏿‍♂
3. Késő délután, esetleg kora este, amikor már túl vagy a napi teendőkön,
az idő is alkalmas és még energiád is maradt, csinálhatsz pár nyújtó gyakorlatot, hogy a tested kikapcsolódjon. A bevállalósabbak esetleg elmehetnek kocogni is.🤸🏿‍♂
Amikor otthoni sportolásról beszélünk, ne feltétlenül gondoljunk az izzasztó-súlyzós edzésekre, amiket a legtöbb fiú annyira szeret. 🏋🏿‍♂😉
A mozgás bármilyen formában hasznodra válik. Egyébként is jön a
bikiniszezon, úgyhogy sok sikert és kitartást kívánunk mindenkinek! 💙💪🏽https://m.youtube.com/channel/UCpQ34afVgk8cRQBjSJ1xuJQ

A kiemelt kép forrása: itt